14 March 2011

Alustasin täna forsseeritud kujul oma mag.töö kirjutamist. Täpselt kaks nädalat on aega. Mille sisse tuleb lisaks kirjutamisele veel mahutada mõned kohustuslikud ja aeganõudvad iluprotseduurid, üks külaskäik sõbrannadega ja üks Rootsi-reis. (Jaa, mulle hakkas meeldima. Lähen veel).

Istusingi täna oma esimesed raamatukogutunnid. Seni on parimaks sõbraks olnud internett ja google. See on uskumatu, kuidas nende põhjal võib häid koolitöid kirjutada :) Sest raamatukogus istumine mulle ausalt öeldes ei istu kohe mitte. Käed said kohe tolmuseks ainuüksi lugemissaali sisenemisest. Kusjuures arst on mul diagnoosinud tõsise paberitolmuallergia.

Raamatukogu õhus hõljub segu vanainimeselõhnast ja pussukast. Ja siis istub otse su selja taha mingi ohkiv ja hingeldav võidunud juustega onkel. Pean endale mõne noortepärase ja kaasaegse saali otsima. Ehk siis ei tundu see asi nii hirmus olevat.

Kui raamatukogust ära tulin ja Solarise poole kõndisin, hingasin sügavalt värsket õhku ja vahtisin õndsal - väljapääsenud ilmel taevasse. Ootasin tee ääres üleminekut, kui äkki avastasin et ülekäiguraja ääres ootab sama pikka aega liinibuss, mille juht püüab naeratades minu pilku. Naeratasin talle rõõmsalt vastu ja astusin kiirelt üle tee. Siuke unistav professor nagu ma olen :)

Aga Solarise parklas olen avastanud oma autole special kohakese. Kahe seina vahel mõnusa boksikese. Vähemalt olen kindel, et keegi ei tao mu ukse sisse mõlke ega kratsi värvi maha. Ärge teie siis sinna boksi parkige :)

1 comment:

mama de montagne said...

Ohoo! Mulle tundub, et me oleme sama boksi avastanud :) Aga ära muretse, ma ei pargi sal kuigi tihti :) Ainult siis kui õhtul kinos käin.

Raamatukogudest soovitaks sulle TTÜ uut raamatukogu. Väga päikeseline ja ilus.
Kas rahvusraamatukogu on ära väsinud? Mulle ta vanasti meeldis.