20 June 2008

Itimeeste raju läbu - joome morssi ja nuhime arvutites


Okei, see võib tulla minu isiklikust ja suht halvast kogemusest arvutiinimestega aga ikkagi – tegemist ei ole mingi uudisega!

Inimesi on igasuguseid – uudishimulikke ja vähem uudishimulikke. Käsi südamele - kes jätab lauale jäetud erapäeviku lugemata, kes jätab mehe telefonis sõnumid lugemata, kes jätab paroole teades kolleegi arvutis surfamata…??

Mina olen see inimene, kes jätab selle tegemata. Mind ei vaeva haiglaslik uudishimu teise inimese eraelu vastu. Pealegi kardan teada saada asju, mida ma teada ei taha. Milleks ise oma elu raskeks elada? Pfff…

2 comments:

Anonymous said...

Kirjutan kahe käega alla!

jobu said...

Väiksemat viisi itimehena leian, et igasugune nuhkimine, isegi kui selleks on võimalus ja võimekus olemas, on äärmiselt ebaeetiline ning midagi, mida mina ei tee.

Kuigi pole mul midagi varjata läheks ma raevust siniseks kui saaks teada, et keegi mu järel nuhib.

Ela ise ja lase teistel elada.

Naine, kes minu järgi nuhib, saaks koheselt oma 7 asjaga tasuta pileti ukse taha.