02 September 2022

Sügisehõng

Õues on sügiselõhn. Sain suvelõppu natuke puhkust, mille jooksul mõtlesin korralikult logeleda ja suvitada, aga ei õnnestunud. 3 päeva üritasin koristada oma pojakese tuba, et saaks enne koolialgust korda. Nii kaua läks aega sellepärast, et tegemist on väkestviisi hoarder'iga, kes röökis nutta iga väiksemagi paberi või katkise mänguasja pärast, mida ma ära visata üritasin. Pool päeva suutsin koristada ja pool päeva pidin närve puhkama.

Garaaži koristuseni ei jõudnudki. Kõiki aknaid ka ära pesta ei jõudnud. Tegemata tööde nimekiri on praktiliselt sama pikk kui enne puhkust.

Ma jõudsin tõdemuseni, et minu elus on olnud liiga palju mehi, kes on lahkunud sõnagi lausumata, põhjust ütlemata, mind oma elust kustutades... Alates isast. 

4 comments:

kertu said...

Ma tahaks sind tunda. sa oled väga tore.

tervitustega, kellakagu

LegaalneBlond said...

Oi, aitäh :)

Mariahh said...

Tahaksin väga lugeda, kuidas Sul läheb. Kirjuta, palun.

SG said...

Mina ka. Tahaks kuulda, kuidas sul läheb. Kirjuta palun.
Kaunist alanud aastat sulle!