02 July 2020

Mul jääb toyboy saamata

Loen murelikult krimiuudistest, kuidas järjekordselt 40+ naisterahvalt on välja petetud ligi 60 000 eurot. Esiteks on mul muidugi kahju prouast, kes jääb ilma nii rahast kui armastusest ja tagatipuks peab minema häbiga politseisse avaldust kirjutama. Kes see ikka avalikult tahab tunnistada, et ta rumal on...

Teiseks teeb mind murelikuks see, et olen ise samas riskirühmas ja  lisaks suht naiivne kah. Väidetavalt töötavad kurjategijad armuskeemi kallal lausa rühmana, kui üks kirjutamast väsib, võtab teine üle. Siiani olen hirmuga kustutanud ja blokeerinud koheselt kõik võhivõõrad mehed, kes on üritanud mulle FB-s või instas sõbraks tükkida. Ma parem ei riski. Täna olen 100% kindel, et ma ei kannaks iial-iialgi mitte ühtegi senti välismaalasest mehele, kellega olen tuttav ainult internetis. Aga mind teeb murelikuks, et ilmselt ütlesid nii kõik naised, kellega ikkagi see trikk mingil moel ära tehti.

Millisel kombel on võimalik normaalne naine nii ära tinistada, et ta läheb ja võtab laenu selleks, et 60 tuhhi musta auku saata?

Millisel hetkel või mis põhjusel ma annaks ise käest ära kasvõi ühe tuhande, selle asemel, et hoopis endale, oma lastele või koju midagi ilusat osta?  Isegi 100 eurot oleks liiga suur summa internetimehele ära andmiseks.  Tundub nagu ma oleks selline ahne ja kade bitch siis. Ilmselt peaks mind hoopis see omadus murelikuks tegema.

Ma tahaks väga teada, mis need nupud või triggerid on, et oskaks neist hoiduda. Ilmselt jääb üle vaid loota omaenese elutervele mõistusele ja sellele, et mul tõesti pole kuskil liigseid ressursse või loodetavat pärandust, mille abil saaks endale kauni slaavi-latiino (sõbranna hinnang mu maitsele) toyboy lubada.

Aga selle kõige taga on hoopis suurem ja inimlikum probleem See, mille arvelt kurjategijad teenivad, on lihtsa ja inimliku armastuse puudumine. Jälle see minu naiivsus, aga ma tahaks uskuda et armastuse, mitte seksi puudumine. Selle viimase saab suht lihtsalt ja tasuta kätte. Minu arust. Ütle ainult õigel ajal "jaa". Armastusega on keerulisem, selle tekitamine võtab aega aga nagu näha, tasu on selle vääriline.

Mul on kodus kaks sõrmust - üks kullast pärliga, teine hõbedast tsitriiniga, Üks toob armastust, teine raha. Iga hommik olen valiku ees, mida ma täna tahan. Enamasti kannan tsitriiniga sõrmust. Viimasel ajal on sagenenud pärli kandmine.


No comments: