15 October 2019

Vanainimese ametid

Üks mu tuttav tuli pangast ära ja läks psühholoogiat õppima. Teine tuttav läks minema assistendi ametikohalt ja siirdus kliendihalduriks. Mõlemal sarnane põhjus - kaua sa ikka seda noorte ametit pead. Näiteid on teisigi aga mul halb mälu ja ei jaksa hetkel neid meelde tuletada.

Mul endal ka nö noorte amet. Olen mõelnud, et äkki peaks mingi vanainimesele sobilikuma ameti vastu vahetama. Et äkki noored tulevad peale ja ma näen oma ametis naeruväärne välja. A võibolla juba näengi, kurat seda teab.

Õppisin personalijuhtimist. Meh. Nagu on ja nagu ei ole ka. Minu vanas pangas otsitakse juriste. Üks kolleeg töötab seal siiamaani, töö pidi sama olema, mis 15 aastat tagasi, kui ma sealt ära tulin. Äkki oleks hea tiksuda pensionini?

Psühholoogia on ka huvitav aga selle õppimisega on pisut keeruline. Peamiselt päevaõpe või oma raha eest täiendõpe, ka päevane.

Mis oleks väärikas amet 40+ prouale. Või on mu arutluskäik täiesti vale ja iga inimene võib südamerahus tegeleda selle ametiga, mis talle meeldib või mis raha kontole toob?





Õde räägib täna, et "tead seda tunnet, kui raha hakkab üle jääma..." Käsi südamel, ei tea! :D

1 comment:

Drama Daily said...

Head uut aastat! Tulin täna siia blogisse ja rullisin 10 lehte tagasi ning meenutasin, kus ma pooleli jäin sind lugedes. Oled olnud 2 aasta jooksul palju produktiivsem kui mina. Ma nägin seda posti ka, kus sa küsisid, kas keegi igatseb ka. Mina! Ma käin aegajalt lugemas ja sirvimas nagu head raamatut ja leian alati midagi hingele v6i meelelahutust. Ja kuna ma ka ise tulen just tagasi kirjutamise juurde ning olen ka 40+ (ning hiljuti l6petanud 2noorte" ameti), siis ka see post k6netas mind ning hakkas huvitama, et mis need noorte ja vanade ametid siis on :D igatahes, mina olen j6udnud siia 40ndate kuradi kriisini, et ei tea mida teha oma eluga ja noh nüüd proovin kuidagi tiksuda kuni ma selle välja figureerin.