27 August 2019

MSN-i mäletate veel? :)


Never give out your password or credit card number in an instant message conversation.

Veronika - otsustab surra says:
kle, tüüp, räägi minuga
Veronika - otsustab surra says:
palun
إركي says:
hommik
Veronika - otsustab surra says:
räägi, mis kurja asjaga ma hakkama sain, et sa mu ära kustutasid?
إركي says:
hm
إركي says:
no ma polnud su listis
إركي says:
vaatasin, et ei teki ka, võtsin ka maha
Veronika - otsustab surra says:
ok
إركي says:
huvitav on see, et kuidas sa tead, et ma su sealt maha võtsin
Veronika - otsustab surra says:
saad aru, et ma olen ennast segi põdenud joomise ja lolluste pärast
Veronika - otsustab surra says:
ja siis sa kustutad veel ära ka
Veronika - otsustab surra says:
mul on see näha listis
إركي says:
ära räägi, joomine on saatanast
Veronika - otsustab surra says:
ära meenuta...
إركي says:
mis suremine see olgu?
Veronika - otsustab surra says:
coelho raamat
Veronika - otsustab surra says:
ma loen
إركي says:
ma juba ehmatasin, et wtf
إركي says:
ma olen sitt invaliid ju
إركي says:
täna käisin tööl
إركي says:
liipan ringi nagu lollakas, jalg on nagu pakk all
Veronika - otsustab surra says:
miks sind kipsi ei pandud?
إركي says:
üldiselt nad ei pane peale artroskoopiat
Veronika - otsustab surra says:
ja lubavad tööle minna?
إركي says:
mina luban
Veronika - otsustab surra says:
aaa, no tore
Veronika - otsustab surra says:
krt, mul langes ikka suur kivi praegu südamelt ära
إركي says:
hmm
إركي says:
millega?
إركي says:
arvasid, et ma sinuga üldse ei räägi enam?
Veronika - otsustab surra says:
umbes nii jah. no rääkimine rääkimiseks aga kustutamine oli nagu eriti masendav
Veronika - otsustab surra says:
nagu pubekas, tõesõna
إركي says:
no kamoon
إركي says:
sa olid mu nimekirjas tükk aega
إركي says:
aga mina sinu omas polnud
Veronika - otsustab surra says:
ei olnud jah
Veronika - otsustab surra says:
juba ammu
إركي says:
vaatasin, et wtf, ikka ei ole
إركي says:
mõtlesin, et fuck it, kustutan ka ära
Veronika - otsustab surra says:
et siis ikkagi karistus
إركي says:
mõtlesin, et oleme vähemalt nüüd sõbrad
إركي says:
et koos on joodud ja värki
Veronika - otsustab surra says:
jälle sa meenutad
إركي says:
ma üritan mitte
Veronika - otsustab surra says:
oookeei
Veronika - otsustab surra says:
nii hull oli või?
إركي says:
no sa ise andsid mõista, et ma ei meenutaks
Veronika - otsustab surra says:
no mina olin hulga rohkem purjus ka. ütleme nii, et ma oleks paljud asjad rääkimata ja tegemata jätnud
Veronika - otsustab surra says:
anoh see on tagantjärgi tarkus muidugi
إكي says:
ei ole hullu
إركي says:
me võime selle ära unustada
Veronika - otsustab surra says:
hilja
Veronika - otsustab surra says:
tegelt ma tahan su käest kuulda asja mida ma kuulda ei taha.
إركي says:
nii?
Veronika - otsustab surra says:
mis nii?
إركي says:
mida sa kuulda tahad, mida sa ei taha kuulda
Veronika - otsustab surra says:
a, vaat see on miljoniküsimus
Veronika - otsustab surra says:
nüüd vaata et sa õieti vastad
إركي says:
hee
إركي says:
mismoodi miljoniküsimus?
إركي says:
kust see miljon mängu tuli?
Veronika - otsustab surra says:
ära tropi neeger
Veronika - otsustab surra says:
meenutan sulle üht su klassikalist lauset
Veronika - otsustab surra says:
"ma ei mängi lolli ja taipan kõike"
إركي says:
no jutulinnu taiplikkus on otsa saanud
Veronika - otsustab surra says:
kle, äkki nad torkasid juhtme põlve asemel äkki hoopis ajju, ah?
Veronika - otsustab surra says:
lõikasid mõned ühendused läbi?
إركي says:
mida sa kuulda tahad?
إركي says:
et ma ei armasta sind?
Veronika - otsustab surra says:
jah
Veronika - otsustab surra says:
näed, mõtlesid välja küll..
Veronika - otsustab surra says:
võta tagasi oma lubadused, mis sa rääkisid
Veronika - otsustab surra says:
nii lihtne see ongi
Veronika - otsustab surra says:
mul on seda vaja.
إركي says:
mis lubadused?
Veronika - otsustab surra says:
kle, ärme analüüsi
Veronika - otsustab surra says:
mul on vaja konkreetsust, ma ei viitsi ise endale mõtlemisega liiga teha.
Veronika - otsustab surra says:
a tegelt
Veronika - otsustab surra says:
unusta ära.
إركي says:
no ok
Veronika - otsustab surra says:
pead sa nii keeruline olema?
إركي says:
ma olen nagu ma olen
إركي says:
minu hinnangul oled sina keeruline
Veronika - otsustab surra says:
sellepärast, et ma ootan sult ausat tagasisidet, et oli, mis oli - a sry, mul on seesamune teine suhe
Veronika - otsustab surra says:
mis seal keerulist on?
إركي says:
muidugi oli mul teine suhe
إركي says:
ja ma petsin teda sinuga
Veronika - otsustab surra says:
ma ei saa ju niimoodi inimesega edasi suhelda, kui keskel on mingi arusaamatu häma
إركي says:
muidugi olen ma enda peale vihane
Veronika - otsustab surra says:
näed, nüüd sa räägid
إركي says:
ja mul no tõenäoliselt jutuajamine ees
إركي says:
on st
إركي says:
ja ma ütlesin, et see suhe on anyway surnud
إركي says:
nüüd on ta eriti surnud
إركي says:
ja ma olen enda peale tige
إركي says:
sest kõik see on mu põhimõtete vastu
Veronika - otsustab surra says:
nojust, selles osas ma nagu sinu peale lootsingi. eriti siis kui ma ütlesin, et ole hea, mine ära. mul on samapalju põhjust enda peale kuri olla
إركي says:
kui veel ausust tahad, siis viimasel ajal on suhtemaailm mulle selga kukkunud, ma olen järjest palju vigu teinud ja nüüd olen enda peale eriti pissed off
إركي says:
ühesõnaga olen oma lihtsa elu ülikeeruliseks teinud
Veronika - otsustab surra says:
ei ole lihtne kellelgi
Veronika - otsustab surra says:
kle a miks mina keeruline olen?
إركي says:
võibolla sellepärast, et sa ei saa asjadest aru nagu mina saan
Veronika - otsustab surra says:
nagu näiteks
Veronika - otsustab surra says:
ja kindlasti ei saa. ei hakkagi kunagi saama. ma saan üldse asjadest väga ainulaadsel kombel aru. ja seetõttu ma eelistan alati konkreetseid ja ausaid suhteid
Veronika - otsustab surra says:
sinnamaani oli kõik ok, kui sa ütlesid, et sa oled sõbralik ja kõik.
Veronika - otsustab surra says:
a kui sa siia jäid siis tekkis mingi krdi kontrollimatu jama ja palju asju, mis olid ammu lukustatud.
إركي says:
no ma plaanisingi lihtsalt seltskondlik olla
Veronika - otsustab surra says:
vat ja nüüd on mul hullult kahju, sest kellele see ikka meeldib kui talle täiesti pahaaimamatult mingi armastuse-jutuga sisse sõidetakse. ja ausõna seekord ma annaks ilgelt palju, et seda olematuks muuta
Veronika - otsustab surra says:
ma plaanisin ka
Veronika - otsustab surra says:
aga vein viin ja rumm arvasid teisiti
إركي says:
ma saan kõigest hästi aru, sa ei pea mulle asja seletama
Veronika - otsustab surra says:
ehk mu vana viga teha alkoholi mõju all asju, mida ma muidu kunagi ei tee ega räägi
Veronika - otsustab surra says:
ähh, eks ma seletangi rohkem iseendale
إركي says:
tead
إركي says:
las see olla
إركي says:
kui sa saad sellele naljaga peale vaadata, siis polegi kõik kadunud veel

No comments: