15 July 2019

Tahaks veel puhkusele

Te ikka panete tähele, et ma armastan rohkem heietada ja jutustada kui reaalselt tegutseda?

Käisin ükspäev töötervishoiuarsti juures. Silmad on parajas plussis, seda aimasin juba ennegi, kui väikest kirja enam lugeda ei näinud, analüüsid tipp-topp korras aga ma kasutasin juhust ära, et olen arsti jutul, kurtsin oma kannavalu muret, mis mind viimasel ajal piinama on hakanud. Arsti arvates olen suure tõenäosusega suutnud endale rahvakeeli kukekannuse ehk mingi kõhrelaadse luumoodustise kanna alla muretseda.

Ma luban iga aasta, iga kuu ja iga esmaspäev endale, et hakkan oma tervise eest palju paremat hoolt kandma. Aga tulemuseks on ikka see, et tekib jälle mingi uus asi, mis nõuab tähelepanu. Siuke nõiaring. Ja ma ei istu käed rüpes, sügades järjest kasvavat stressikõhtu. Ohei. Aga vaikselt hakkab juba väsimus ja tüdimus tekkima sellest, et oma arust nagu teed ja toimetad ja välja ei kuku persetki. Rääkimata sellest, et igasugune eluenergia on ammu otsas ja juurde ei tule kusagilt.

Vähemalt sain eile Apollost üliodavalt EL Jamesi "Grey". Loen jah selliseid raamatuid. Filmid vaatasin ka ära! Need mis Telia videolaenutuses saadaval olid. Kuigi aus olla siis filmi vaatasin rohkem meespeaosatäitja Jamie Dornani pärast. Miski temas meeldis mulle.



























Pilt

Nii mööduski mul kaunis pühapäeva õhtu triikides, vahuveini juues ja pärast poole ööni raamatut lugedes. Kes täna tööd teeb, ah?

No comments: