15 April 2015

Tubli blogija?

Lugesin tänahommikul kohvi kõrvale Rentsi blogi ja jäin kohe sügavalt mõttesse...

Kuidas olla/saada tubliks blogijaks, kes reaalselt ka midagi ära teeb, mitte ei vedele (kirjuta) niisama ja ei puhu suust lihtsalt sooja õhku välja. Kes siis ei tahaks oma blogiga maailma muuta? Või siis hüvesid välja teenida/pressida.

Ja nii ma jäingi aknast välja vahtides mõtlema, millega mina saaks oma lugejatele kasulik olla ja kas minu kirjutamine võiks üldse kellegile korda minna. Ega ma midagi tarka välja ei mõelnudki. Mul on see teema, et minu päriselu persoon ei võrdu üks-ühele minu blogipersooniga. Ning see seab juba teatud piirangud. Pärismina teeb palju vahvaid, reaalseid asju, aitab korraldada terviseseminare, käib abis Toidupangas, annetab raha juhtudel, kui kellegi lugu südamesse läheb, kasvatab toredaid lapsi, kelle vanusevahe on 13 aastat, elab oma elu tõusude ja mõõnadega nagu me kõik.

Ja nendest tõusudest ja mõõnadest ma tahangi kõige rohkem kirjutada. Ja sellest, et ka 40+ eksisteerib mõnus elu :) Sellest ka, et ükskõik kui sitt olukord ei ole, on väljapääs. "Sain mina hakkama, saad sina ka" ütlesin ma oma naabrinaisele, kellel elus keeruline periood.

7 comments:

Anonymous said...

Sina lihtsalt kirjuta! Kirjuta kõigest mis meelel ja keelel ning kuidas sa end tunned:
*ma tundsin sinu blogist vahepeal väga puudust

LegaalneBlond said...

Ok, saab tehtud :) Lihtsalt kirjutan.

Anonymous said...

Just!
Eelmise anonymous'ega väga ühel meelel!

Sipsik said...

Mina kaaa, mina kaaa :)
Väga-väga meeldib lihtsalt niisama't lugeda!

mama de montagne said...

Ma pole anonymous, aga kirjutan: jah, palun jätka kirjutamist! Komplimendid ka juba kujundusele :) Sellega saad juba palju ära teha! Ja kõik see, mida sinu pärismina teeb, on nii tore ja vahva ning sellega juba muudadki maailma! Ma vahel soovin, et ma isegi leiaks rohkem aega taolisteks päristegevusteks, mitte ei mõtleks ainult, kuidas kingad ja kleidid värvijärjekorras välja näeksid ;) Ja muidugi sooviks ma osaleda sinu terviseseminari...??? PALUN SELLE KOHTA INFOT! Ja üldse, ole selline nagu oled. Blogis on see peamine!

Anonymous said...

kirjuta aga- olen samuti 40+ ja mulle väga meeldib lugeda Sinu kirjutatut:) elame veel!

LegaalneBlond said...

Tänan kõiki! See kukkus nüüd välja natuke kiitusenorimisena, a ju mul oli siis seda vaja :)