28 December 2018

Tädipower

Ma enam ei mäleta, kust see teema läbi käis, et millal saab naisest tädi ja kas see on hea või halb, kui tädistutakse... Aga sellest ajast ilustab mu töölauda neoonroheline post-it paber sõnadega - tädipower ja kuklakühm. Kirjutasin selle endale üles, et ei läheks meelest.

Vaatan igal hommikul ja õhtul hoolega peeglist oma profiili, et kas mul pole hakanud tekkima seda hirmsat kühmu selja ülaosas. Mul on seletamatu hirm selle kühmu ees. Siiani tundub nagu poleks veel. Kael ja õlad on küll kanged ja valusad ning  korraliku polstri olen ka endale kerele kogunud. Aga kuklakühmu veel ei ole. Veel...

Elu esimese kortsudevastase silmakreemi juba soetasin. Samuti hüaluroonhappe ja ühe kiidetud Missha seerumi. On lootust, et vähemalt nägu säilitab mingigi sileduse. Ja keegi ei märkagi seda kühmu siis kui see tuleb. Või siis on variant, et rong on täiega läinud ja mul pole enam mingit vajadust muretseda oma välimuse pärast, vaid võin rahuliku südamega tädistuda, kühmustuda, polsterduda, kõverasse vajuda ja pruuni villakangasse mähkuda.

Anu Saagim ütles ühel hommikul Kanal2 hommikusaates, et naise parim aeg on 40-50ndates, juhul kui tal on olnud vanem rikas mees, kes on ära surnud.






No comments: