11 May 2017

Meheotsingud... vist ikka mitte

Ülemused sõitsid kõik eile ära ja mina lugesin täna tööl rahumeeli hommikukohvi kõrvale Malluka  meheleidmise postituse kommentaare, kus kõik kirjutasid, kust ja kuidas nad oma mehed üldse leidsid.

Ei saa üldse salata, et olen ka mõned korrad mõelnud teemale, kust leida uus mees. Aga mitte põhjalikult. Või tõsiselt. Või äkki ma ikkagi ei tahagi enam kedagi. Või ma võin ju mõelda ennast halliks aga juhtub ikka see, mis juhtuma peab ja reeglina ootamatult. Kui juhtub. Ja kui ei juhtu siis tegelikult mul on Suur Armastus juba olnud ka ja kellele neid ikka mitu tükki elu jooksul jagatakse.

Olen umbes kolm korda, tavaliselt reede õhtuti, tõmmanud endale telefoni Tinderi ja siis oma konto jälle ära kustutanud. Tahtsin seal lihtsalt suhelda ja vaadata, mis mehed üldse nö turul on. Aga kui avastasin ennast mehi peamiselt välimuse järgi hindamast ja neid mingite pisidetailide pärast swipe-leftimas siis see ei tundunud päris okei. Või siis jõudsin isegi suhtlemiseni aga see kogu värk tundus nii hale, et kustutasin end praktiliselt poole vestluse pealt lihtsalt ära.

Mu töökaaslased on enamuses mehed ja kõik väga toredad. Ja suhelda on nendega superlahe. Aga neil on üks suur viga - nad kõik on umbes 10-15 aastat nooremad! Eriti meeldib mulle üks nunnu noormees. Temaga on hea lobiseda ja tema lai naeratus on nii soe ja armas.

A no ma ei ole ju Alla Pugatšova või Evelin Samuel, et ma suudaks oma ilu ja kuulsuse najal ära händlida 15 aastat noorema mehe. Nagu ei-ei-ei, EI.




Just hetk tagasi saatsi see noormees mulle FB-sse sõbrakutse...

2 comments:

vaba maa said...

Kui mul oleks blogi, oleksin ma vaevalt neli aastat tagasi võinud kirjutada samasuguse postituse. Tänase seisuga ma ei saa ise ka aru, kuidas juhtus et ma elan koos endast 19 aastat noorema, tööka, hella, imetoreda mehega. Ma vist arvan natuke veel tänagi, et see on mingi varjatud kaamera nali. Aga sulle soovitan: võta ka uskumatud pakkumised vastu. Sa oled tore ja südamlik ja see võib olla just see, mis on mõne inimese jaoks oluline.

LegaalneBlond said...

Kui ma praegu vaataks 19-aastat nooremat siis too oleks ikka törts liiga laps veel :) Äkki paari aasta pärast.

Aga nii on, et kõik ikka sõltub inimesest mitte vanusest. Tore ja töökas saab juba varases eas olla. Ja no armastus - see imeline võluvits, mis teeb kõik ilusaks ja heaks.

Ma võin küll tore ja südamlik olla (tegelt väga pole, olen kuri ja terava keelega, ausõna) aga praegusel hetkel ei kannata mu mutistunud ja väsinud rääbu väljanägemine suuri unistusi ellu viia.