25 May 2016

also - mis toimub? :)

Vastuseks Liisi kommentaarile :)


Midagi eriti ei toimu. AD-d mõjuvad. Pärast paari päevast võtmist läks tuju heaks. Vahel, kui aga unustan õhtul võtmata, lajatab halb tuju järgmisel või ülejärgmisel päeval nagu lauaga mööda pead. Soovin endale vähem unustamist...

Tööl teenisin välja nii suurema palga kui ka hunniku lisaülesandeid - pean seda saavutuseks ja boonusena saan mitu head koolitust ka ettevõtte kulul. Kogu see tööteema haakub eelmise teemaga, sest produktiivsemaks muutusin just siis, kui tablette hakkasin võtma. Ei võta - istun tööl nagu töll ja ei suuda midagi teha. Mistõttu taaskord - tableti unustamine on mõrv ametikohal.

Kui tuju on hea, tundub ka elu ilusam ja elatavam. Tahaks käia, suhelda ja osaleda. Tülid ja jamad tekivad siis, kui tablett on ununenud ja karm reaalsus kargab näkku ja teeb tuju pahaks.

Ühesõnaga vähem unustamist ja rohkemtabletivõtmiseregulaarsust. Siis olen ka ree peal. Mitte selle all...

Vahepeal oli sünnipäev.

Ja kuna keegi minu poolrääbakat blogi auhindamisele üles ei seadnud siis pole mul ka muret, mis kleit minu ülekaalulise kehaga sobiks või kui inisev ja vastik mu hääl võiks olla :D

3 comments:

Anonymous said...

Viimane lause on lihtsalt suurepärane!

akadeemik said...

Viimasele lausele twelve points :D

vaba maa said...
This comment has been removed by the author.