29 March 2015

Kui viitsite, andestage mu heitlikud postitused... Ei pealkirju, ei sisu, ei korrektset teemaarendust ega kokkuvõtet.

Kodus kaua olla ei saagi, sest uus töökoht juba ootab. Uus, põnev ja sobiva palgaga. Lisaks jackpotina kodulähedus, sirgelt  kolme kilomeetri jagu sõita ja umbes täpselt poolel teel asub lastehoid. Enam paremini vist ei saagi. Kollektiivis peaksid olema ülekaalus mehed, nii et loodame minimaalset kogust kurje vanamutte.

Kõrvalt käivituvad veel igasugused põnevad ideed ka, ma loodan. Vähemalt algust on tehtud.

Ainus tõrvatilk minu elu meepotis - ja see tõrvatilk on suurem kui meekogus - on asi, mida varem tunti nimede all armastus, austus ja suhe. Nüüd on neist järelejäänud käegalöömine, viha ja null austust. Järgi on jäänud kõrvaltoas elav lapsehoidja, kes kõikides muudes eluvaldkondades kas veab alt või ei pea lubadusi. Ma tean, et ma kõlan nagu kibestunud vanatüdruk aga  mis seal salata, see ma olengi.

Maca pulber, chia seemned, toortatrajahud, meesegud, D-vitamiini pärlid pole mind siiamaani veel säravaks ja rõõmsaks muuta aidanud. Lähen ostma spirulina tablette!

Kaunist kevadet meile kõigile!




No comments: