28 July 2013

Dilemma

Mind vaevavad kahtlused. Kas laikida FB-s uudist, et su eksabikaasa abiellus või mitte... Sest FB on ju ELU :)  Iseenesest oli hiiglama tore uudis ja mida muud kui õnne ja armastust noorpaarile. Aga.

Esiteks oli minu kindel soov ja tahtmine pärast lahutust, et minu uuel kaaslasel ei tohi olla mitte mingit eelnevat elu st. naisi, lapsi, ämmasid, äiasid. Ma ei taha oma kaaslast kellegagi jagada. Seetõttu pole ma ka väga aldis eksabikaasa uude ellu liiga sügavale sisse  tungima. Kuigi mul on tegelikult väga hea meel.

Ühesõnaga ma ei laigi ja rõõmustan niimoodi ehteestlaslikult omaette.


1 comment:

Maris said...

No hell jeah- see FBst lugemine on parem auga! Mina näiteks sain topeltlaksu, kui üks kord helistasin exile kuna olin kuulnud et saab lapse ja siis sain teada, et ta abiellub ka!
Ja minuga ei tahtnud lapsi saada enne mingit vanust ja abiellumine- MITTE IIAL. Seda oli mõnus kuulda :)