06 June 2013


See suur, et mina nii ei mängi, et ma naisena olen praegu põhimõtteliselt nähtamatu :(  Samas nojah, ega ma väga ei pinguta ka. Juukseid pesta ja koolutada ei jõua iga päev, riided selga ei mahu, suvekingi pole jõudnud see suvi valima minna jne, jne. Aga ikkagi. Väljas on suvi ja palju palja ülakehaga mehi aga mina olen tühi koht oma lapsevankriga... Mis on ka ühest küljest loogiline :)  Teisest küljest on minu kangelane juba 1,5 kuud väljamaal. Ja selle kõige tulemusena tunnengi end nagu nähtamatu ja kole üksikema.

Koduseid saavutusi pole ka ette näidata. Oma arust kogu aeg koristan ja küürin. Aga tulevane naabrinaine astub ikkagi just siis sisse, kui tuba on maast laeni sassis ja üle kogu segaduse levib tütrekese poolt just tehtud juustumaitselise popkorni korralik sokiving. Meeleheide tuleb lihtsalt peale. Samas meenub, et ma olen ju see teada-tuntud "viimase peal" esmamulje tekitaja :) Ehk me naabrinaisega kunagi veiniklaasi taga naerame selle üle.

Lugesin täna vahvat FB üllitist eestlastest ja nende tööorjusest. Et kui on ilus ilm, siis tuleb minna peenramaale või kartuleid maha panema. Ükskõik mida aga istuda ja logeleda ometi ei või! Tundsin ennast ära. Mul juba nädalajagu töid-tegemisi planeeritud, mida saab siis teha, kui laps magab. Ega siis ju ometi puhata või. Kogu aeg peab tööjärg ees olema. Nii kui auk tekib, kohe tööle. Siuke inimene on see eestlane, sajandite jooksul sissejuurdunud kohusetundega.

Rääkimata siis sellest, et kui on hooaeg siis tuleb ilmtingimata kõiki vilju kümmet moodi sisse teha. Hetkel siis rabarber, mis on minu personaalne lemmik. Ladusin juba oma sügavkülma rabarberit täis. Jube mõnus on talvel kisselli teha. Praegu teen ka pea iga päev kooki ja kisselli.

Nii see eluke veereb.





No comments: