05 May 2013

Istun remondisassis toas ja söön hommikukohvi kõrvale shokolaadi. Ise veel mõtlen, et oh kui dekadentlik. Reaalsus oli muidugi see, et kõik asjad on kuskile ära pandud ja ma ei viitsi sööki taga otsida. Mistõttu on lihtsam süüa shokolaadi. Loen veel arvutist kõrvale, et tuleb nautida häid asju ja mõelda häid mõtteid siis on elu eriti ilus.

Kõik oli ilus sinnamaani kui teleka kokasaates Tiina Ristimets teatas, et shokolaadi süüakse armastuse puudusest. Et igatsetakse armastust ja ise armastada.

Siis ma tegin endale kärmelt kaks juustuvõileiba ja küpsetasin õunapiruka. A keda ma ikka petan...

3 comments:

soodoma ja gomorra said...

Vaheta kokka. ma vaatan Jamiet ja tema lausa õhkab magustoitude koha peal.

LegaalneBlond said...

Või siis näiteks Nigella Lawson :D

Vale kokk jah. Enam ei vaata!

mama de montagne said...

Tahtsin ka Nigellat pakkuda. Meelas värk. Ma ise söön shokolaadi tõesti harva, aga Mees sööb kogu aeg ja tahvlite kaupa... ja minu arvates ma vahel lausa lämmatan teda armastusega? Ja ise samas unistan ma ei tea millest. Nii et ei, see shokolaaditeooria ei ole see :D Või olen VÄGA VÄGA suur erand!