21 July 2012


Kuigi Mel B, endine Spice Girl,  on selle shefi triki ära teinud, on mõte siiski ülimalt hea :) Baby shower strippariga.

Ja kes pärast järgnevat lugu nutta tahaksid, minge tehke rasedustesti. Suure tõenäosusega on seal kaks triipu.

"Igatahes,üks päev oli mul tohutult šokolaadi isu. Selle pergale piimašokolaadi,kus on suured metsapähklid sees. Saatsin mehele lõunal sms-i,et kui töölt tuleb,et tooks mulle palun selle sokolaadi. Kui poodi läks(koju oli ka söögikraami vaja osta) siis veel tuletasin meelde,et sokolaadi ei unustaks.

Ja ta unustas selle võtta. Tal ema just helistas ja liikus sujuvalt siis kassade poole.
Igatahes kui ta koju tuli,siis alguses mõtlesin,et ta teeb nalja,et unustas ära. Aga tegelt unustaski. Ma siis hakkasin süüa tegema,endal maailam kõige kurvema kutsika nägu peas,kui järsku kuulsin kuidas korteri uks käis.
Ta sõitsis poodi tagasi ja tõi mulle selle šokolaadi(tegelt tõi kohe 3tk),sest tal hing hakkas nii valutama kuna teadis,et olin terve päeva seda sokolaadi oodanud. Ja kui ta koju tuli ja selle mulle andis,siis ma puhkesin kõva häälega nutma. Naabrid ka kõik vist kuulsid. Emotsioonid käisid nii üle pea,et ta läks poodi tagasi ja tõi mulle selle,ma ju oleks saanud ilma selleta ka olla.
Mees siis küsib,et miks sa nutad ja ma ütlesin,et ei tea miks. Lihtsalt,sest ta läks tagasi ainult seda sokolaadi tooma mulle,kuigi poleks vaja olnud." /Allikas: http://www.perekool.ee/ /

1 comment:

Anonymous said...

Meest,kes ka sellist trikki on teinud,tean minagi, ja tema nimi on Janno ,tema naise nimi aga Lea !