04 December 2011

Mis huvi on Kristiine Keskusel oma kliendid närvi ajada?

Astun uksest sisse ja kõrbeleitsak niidab mind jalust maha. Momentaalselt tunnen kuidas mantli all jookseb higinire mööda selgroogu alla. Kusjuures ma ei ole riides kui kubujuss. Salli ja kinnaste äravõtmise ja mantli lahtinööpimisega jään lootusetult hiljaks.Kuigi ma tegin seda kohe uksest sisse astudes.

Kogu 15 minutit toidupoes käimist on puhas kannatuste rada - palav, vastik, palju rahvast. Olen täiesti närvis selles kohutavast palavusest ja õhupuudusest.

Ja nüüd ma tahangi teada, et mis kasu saab pood minust üldse? Ainus eesmärk on mind närvi ja kiirelt poest välja ajada? Kui ma isegi kaalusin väikest jõulushoppingut siis paari esimese minutiga unistasin ainult kiiremast väljumisest.

Teen endale rahustuseks väikse dzinnikokteili. Advendiõhtusööki ei saa ju stressis vaaritama hakata.

1 comment:

mama de montagne said...

Mul on sel aastal strateegia kaubanduskeskustest eemal hoida o-holy-holiday ajal. Ja ma usun, et siin ei saa süüdistada ainult Kristiinet. Kuigi, ma olen alati arvanud, et see faking toidupood seal on üks nõmedamaid üldse ja seda selle tõttu, et sissepääsust ongi sinna üks pikk kannatusterada. Ma mõtlesin et vihkan Prismat, aga ei - mulle ei meeldi see, et ei saa sups osta piima ja leiba. Ülemiste keskuses ei käi ma selle tõttu juba enam ammu, et Rimi on seal selline koppel ja teiseks asub ka kaugel.
Ahjaa. Palavuse vastu aitab ainult 1 asi: siseparkla ja mantel jätta autosse ehk liigud ringi nagu toas.