04 August 2011

Udupeen nagu sitaseen*







Tegelt ma olen juba ammu täheldanud, et suurematel seltskonnaüritustel on alati seltskonnas vähemalt üks Väga Udupeen Naine.


(Igaks juhuks täpsustuseks, et mina olen kõva harju keskmine, siit ka tingitud mingi kerge kadedus).



Väga Udupeene Naise esimene tunnus, mis kohe silma kargab on see, et tema üritusele saabumist on võimatu mitte märgata ja peaaegu alati on ta riietus, soeng ja meik veitsa üle võlli. (Sportlikku riietust see naine põhimõtteliselt ei harrasta). Üle võlli on ürituse edenedes ka kõik muu - naer, jutt, žestid... Seltskonnas olevad mehed pööravad talle alati maksimaalset tähelepanu. Udupeen Naine oskab ilmselgelt üritusest viimast võtta ja läheb koju üpris rahulolevana. Jahhh, tegemist on särava naisega, kes naudib mõnuga meeste tähelepanu ja naiste kadedust.



Aga mind jääb kummitama mõte, et mida kuradit minu kaaslane minus leiab?? Seltskonda ma pahviks ei löö, millegagi silma ei torka, rääkimata säramisest. Ei, see pole mingi vinguviiul vaid lihtne faktide üleslugemine.



Tegelt ma tean, milles on saladus - see on Enesekindlus. Kus seda müüakse, ah?




* Pealkiri laenatud õelt, kui ta kommenteeris mulle "Pruutneitside" filmi :)

No comments: