24 April 2011

eksistentsiaalne küsimus



Käisin täna jooksmas välitingimustes. Päris õudne oli. Samal ajal kui noored ja ilusad tegid guljaaniet ja pildistasid teineteist kauni looduse taustal, mina lõõtsutasin ja higistasin. Ja mille nimel? 45 minutiga 664 kcal. Pfft.

Ja siis mind jäi vaevama küsimus. Jooksjaid oli teisigi, nii mehi kui naisi. Mõned naised jooksid must mööda ka, mistõttu ma täheldasin et on olemas kahte sorti tagumikke. Olenemata suurusest. Ühed on sellised pringid ja jooksmise ajal ei liigu ja teised on sellised võbelevad ja värelevad.

Annaks ei tea mida, et näeks ennast tagant kuidagi. Et miuke tagumik mul on. Tahaks ikka seda liikumatut.

1 comment:

mama de montagne said...

Käisin samamoodi välitingimustes jooksmas. Ja seekord olid retuusid, mitte loffakad dressid. Vaatasin samamoodi tagumikke ja ei julgenud kordagi tagasi vaadata, et kas noormehed pingil minu suunas näpuga näitasid ja naersid.
Aga tegelt ma arvan, pole vahet. Nii et saa ju sporti teha :D Pealegi. Liikumatud on tavaliselt nii väikesed ja igavad. Väike võbin on ainult positiivne!
Mõnusat tagumikuliigitamist. Sa kulutasid pea 1/3 kogu päeva kaloraažist ainult 45 mintsaga :)