25 January 2010

Paradiisisaarel


Sel ajal, kui mandril paukus pakane ja lõhkesid veetorud, pagesime meie paradiisisaarele, kus külma oli vaid - 17 kraadi hr. Celsiuse järgi ja päike paistis, mis sest, et ei soojendanud. Kahju ainult, et jääteed või silda pole ikka veel Saaremaale tehtud. Oleks säästnud hulga raha. Samas jälle oleks muidugi võinud kaotada leegiheitja.


Mul on üks hot.ee kirjakast, kuhu ma olen suunanud kõikidest reisibüroodest ja hotellidest ja jumal teab veel kust tulevad head pakkumised puhkamiseks. Kui mul tööst ja kõigest väga kõrini saab, siis ma meeleolu tõstmiseks surfan seal veidi ja tavaliselt vaatan ilusaid pilte Mauritiusest või Balist ja loen sihtkohtadest, kuhu mul lennupiletiraha kohe mitte ei jätku.


Vahel harva aga näkkab mõni päris arvestatav pakkumine, mis sobib nagu rusikas silmaauku. Sedakorda siis Saaremaale ja mitte tavapärasesse GOSpasse, vaid hoopis sellisesse kohta nagu Arensburg Boutique Hotell & Spa superior-tuppa suht olematu raha eest.


Kõike kiirelt kokku võttes on see päris tore kohake pisikeseks romantikaks. Tuba positiivselt suur ja erinäoline. Minibaarist lubasin endale kohe mõnusa külma valge veini ja chillides pildistasime tuba iga nurga pealt, sest see oli maruilus, kuidas loojuv päike tuba kuldas. Spa väike ja hämar, kuid kandikul mullivanni smuutisid toov musta kleidi ja valge põllekesega tütarlaps jällegi superluks. Kusjuures smuutide tellimiseks oli spa seinal spetsiaalne telefon. Võimalus valida kahe täiesti erineva restorani vahel - üks klassika ja teine moodne. Söök oli muidugi mõlemas suht kallis. Aga söödav, nii et ei nurise. Rahvast praktiliselt polnud ja eestlasi vist polnud üldse.


Kontrast aga tekib hotellist välja minnes. Kuressaare oli praktiliselt välja surnud ja ainus tihe sebimine käis Maxima ja Säästumarketi poodide ümbruses. Paljud poed on pühapäeviti sootuks kinni ja suures Auriga kaubanduskeskuses on üle ühe poe tühjad boksid. Nagu masu oleks...


Ohh, ma armastan neid spontaanseid väljasõite ja seda tunnet, mis valdab siis, kui Tallinna piir jääb selja taha. Kui tead, et ees ootab hea teenindus, magus uni hotellivoodis, rikkalik hommikusöök ja rutiinivabad hetked kõige kallimaga.

3 comments:

Sipsik said...

Kusjuures täpselt nii ongi, et pühapäüeviti on Kuressaare nagu välja surnud ja mitte-suve-hooajal on enam-vähem iga päev pühapäev:)
Aga selle vaikuse ja omaetteolemise pärast ma oma sünnilinna nii armastangi:) Suvises turistiderohuses ei saa arugi kas oled Tallinnas, Pärnus või Kuressaares.
Ja Arensburg on superluks ning teeb sageli soodukaid, soovitan jälgida:)

mama de montagne said...

Ma otsin endale spaa-kaaslast praegu. Jäi silma mingi anne ja stiili pakkumine, kus saaks Grännd Rõusi minna... oleksid sunnitud iga päev võtma mingit protseduuri ;)
Aga Arensburgi panen jälle kõrva taha!

LegaalneBlond said...

Arensburgi võib vabalt kõrva taha panna :) Välja arvatud ilmselt hooajal, kus seal on palju soomlasi. Ja kadestan juba ette Grand Rose pärast.

Ma olen üldse üks suur Saaremaa-lemb vaatamata sellele, et olen läbinisti ja mitu sugupõlve järjest pealinna tüdruk.