17 June 2009

Keskeakriis

Saabuski. Kõige kummalisemal moel.

Aga samas võis kriis ka saabuda juba siis, kui ma hakkasin vaatama kümme aastat nooremaid mehi. Või siis, kui ma hakkasin ihaldama 190 kW autot. Lihtsalt nüüd ma näen äkki oma keskeakriisi kogu tema selges ilus. Arusaamine lausa laksas mulle otsaette.

Ma tahtsin oma järjekordse ja küllaltki vastiku masendushoo lõppu tähistada millegi senitegemata lollusega. Warmduscher Sunsetis oli nagu rusikas silmaauku. Tehtud-mõeldud. Kusjuures mina oleksin olnud isegi nõus rannas magamiskotis ööbima aga Ljolik arvas, et ma ju ei suuda ilma sooja veeta. Tal oli muide õigus.

Mistõttu me ööbisime superluks Strandi hotellis, soovitan soojalt, kuigi ise olin selle kohta internetist ainult halbu kogemusi lugenud. Vaat see on see värk, et tuleb ikka ise kõik järgi proovida. Kui jätta tähelepanuta hotelliesise vallutanud paksud soomepojad, kes kiskusid pakkide viisi suitsu, siis mulle meeldis kõik – kahekorruseline tuba kahe telekaga, pisike aga tubli spa ja suht ok hommikusöök. Vaade aknast merele oli imeilus ja rõdu oli ka. Aga see jäi nautimata, kuna rõduust paotades tahtis kogu toasisustus tormituulega uksest välja lennata. Kuradi eesti suvi, ma ütlen. Seesama näkane ja vihmane kliima takistas ka varahommikul mööda promenaadi kodu poole tulla. Aga tühja kah, küll jõuab veel sinna Pärnusse ilulema ja promeneerima ka.

Ühesõnaga, Ljoliku käest küsiti ukse peal dokumente aga mulle ei vaadatud otsagi, kästi kohe kott lahti teha. Nagu oleks olnud mingigi võimalus, et sinna imepisikesse kotti midagi peale taskurätikute mahub. Kui õde kuulis järgmine päev, et ma warmduscheril käisin siis ta pööritas kõigepealt tükk aega silmi ja siis küsis, et mis mul seljas oli. Hähh, ega ma loll ole, et mingite mutiriietega peole lähen. Ma ikka tudeerisin hoolega internetist peopilte, et mis tänapäeval ka moodis on.

Igatahes väga popp pidu oli, mulle meeldis. Kõik muu meeldis ka ja üldse oli väga kordaläinud üritus ja ühesõnaga tehke rohkem lollusi.

PS. Ausõna ma olen seal pildil :) Kusjuures punast värvi ja loomamustreid ma ei kanna. Ärge laske end eksitada.

2 comments:

Anonymous said...

Sa oled see habetunud duud paremal? Muig.

LegaalneBlond said...

:)))) täpselt.