19 May 2009

Lugege ennast hoiatatuteks

Igatahes igasuguste tänapäeva ulmeliste ja vähemulmeliste vandenõuteooriate valguses olen mina veendunud, et lugupeetav SEB pank ja yhisteenused teevad tasuvat koostööd.

Siis kui minul on kokku lepitud, et leping pangas on valmis ja allkirjade panemine võtab max 5 minutit ja ma pargin kenasti 15 tasuta minutiks oma auto panga kõrvale, siis ei oska kohe üldsegi oodata sellist asja, et, ups, aga lepingud ei ole veel valmis, misjärel nad on küll valmis aga mitte sellised nagu mina tahtsin, ja siis nii umbes 16 minutit hiljem auto juurde naastes ilutseb kojamehe vahel trahvikviitung.

Ja siis need yhisteenuste kollid imestavad, et neid vihatakse. Natuke inimlikkust, nii umbes paari minuti jagu, ei teeks teile üldse paha.

(Tegelt ma oleks tahtnud HOOPIS teistsugust teksti kirjutada, ausalt. Aga see poleks lugemist kannatanud v.a. sidesõnad)

1 comment:

mama de montagne said...

heheeee :D raudselt ühisteenustekollid võtavad aega sest kui sa räägid seb peamajast, siis see on neil üks rämehea koht.
ma olen samamoodi seal trahvi saanud!
aga nüüd kasutan seda varianti parkimiseks, et panen kohe mobiiliga parkima - lihtsalt esimesed 15 min tasuta, ja kui lähebki üle, siis vähemalt ei saa trahvi, kuna summa hakkab jooksma. kui meelde jääb siis proovi! 123 abc südalinn15 oleks see kuju siis ;) ja kui tuled varem tagasi, siis ei lähe parkimissummat :)