20 January 2009

Probleminaator

Vahel on nii, et saad ühe teema oma elus nagu suht jonksu ja kenasti jooksma, kui äkki – tadaaa – teisest otsast kostab koletut kärinat ja mingi muu, ka tähtis teema, rebeneb igast otsast pisitillukesteks tükkideks ja voolab sõrmede vahelt maha. Jääb üle aint käed jõuetult külgedele rippu lasta ja küsida: „Wtf..?“

„Ma ei tea, mul on mõistus otsas, mina loobun, ma enam ei jaksa…“ keerleb peas mõttetu halin.

Stopp.

Sellest halast tuleb ainult vastik peavalu ja paha tuju. Lugesin just „Directori“ läbi. Tippjuht ma küll olla ei tahaks aga see ei takista mul juhi kombel käitumast. Nii: probleem? – on! Tuleb hakata lahendama. Kõigepealt – mis ma ise valesti tegin ja mida ma saan asjade parandamiseks kohe teha. Meetmed tarvitusele võtta, rong rööbastele tagasi lükata ja siis meeter-meetri haaval parema elu poole sõitma hakata.

Ohjahh, kordki elus võiks kõik lihtsalt kenasti ja korras olla. Kuigi siis oleks ilmselt igav :)

PS. Ahjaa, ilgelt närvi ajab kui Rimi poes on pea pooltel toodetel juures suured, kollased sildid nagu oleks just see toode just täna superhüpermegaodav. Kuulge, olge normaalsed. Laske lihtsalt hinnad alla, ostjad saavad isegi aru, et odavamaks on läinud. Pole vaja meie pärast 50% poe kaupa ära sildistada, et "Ainult täna!" või "Superpakkumine" . Säästke paberit ja seeläbi metsa.

No comments: