07 May 2012

See aasta on kevad kuidagi eriti märkamatult kohale hiilinud. Ühelt poolt tuleb see kindlasti asjaolust, et ma istun tööl seljaga akna poole, tööle saabun hommikukülmas ja õhtul lahkun pimedas. Teiset küljest jälle ka sellepärast, et tegelesin koolitööde viimase ponnistusega. Krt, kas saab selle kooli läbi või mitte! Ehk et ma olen umbes veebruarist pea iga päev ajusid ragistanud ja hambaid kiristanud ja juhendaja jutust korduvalt sügavasse masendusse langenud. Söönud purgitäie energiat andvaid Spirulina vetikatablette ja jälle edasi pingutanud. Kõik trennid ja pidustused ja iluprotseduurid on vahepeal lihtsalt ära jäänud. Kujutate nüüd mind ette paksu, üksiku ja karvakasvanuna? :)

Ja nii ongi salamahti kätte jõudnud minu imeilus sünnipäevakuu. Ja kaunid kevadised nädalavahetused. Paljudel on juba esimene grill ja "den shaslõka" ära olnud aga küll ma ka jõuan! Ma tean vähemalt nelja kohta, kus on kena õu ja grill ja kuhu mind ilmtingimata külla oodatakse :) ja üleüldse on niipalju toredat ja naermaajavat ümberringi (ning ma sügavalt loodan, et see reaktsioon ei ole mingi hilinenud hüsteeria teadustöö tegemise pärast)

Kaunist kevadet kõigile!

No comments: